Gent doet het zonder 50 Shades of Grey.
Gent valt met Valentijn niet als een blok voor de verfilming van 50 Shades of Grey, maar heeft een eigen fantastisch romantische komedie: Trouw met mij! van Kadir Balçi, geproduceerd door A Private View ideaal voor de gelegenheid. Perfect dus om de Valentijnsetalage wat extra pit te geven.
De regisseur is een Gentenaar en woont net om de hoek. En heel wat opnames gebeurden in Gent. Go Local! Ik hoefde niet te bellen met een bureau ergens in Brussel, waar ik van het kastje naar de muur werd gestuurd, maar kreeg een dynamische juffrouw bij A Private View aan de lijn, die in haar middagpauze op haar fiets sprong en me de film affiches gewoon zelf bracht. Top!
De bruidsjurk konden we lenen van een pas getrouwde collega en boekjes met rode kaften hebben we deze tijd van het jaar in overvloed. Een uurtje schikken en monteren, en het resultaat mocht er zijn.Ik zorgde ook voor een rappel van deze affiche in de winkel om zo de boodschap op de winkelvloer te bevestigen, en om de klant te houden in de sfeer van de vitrine. De etalages die een link leggen met een lokaal evenement beschikken over het algemeen over een grote stopwaarde. Eigenlijk is het een mesje dat aan twee kanten snijdt. De aktiviteit zelf heeft baat bij de extra visibiliteit. En jouw etalage krijgt hierdoor een originele, verrassende wending. Jouw winkel kan op die manier ook rekenen op extra sympathie van de klanten en je toont duidelijk dat je zaak verbonden is met de streek, stad of omgeving.